Saturday, May 3, 2014

LEPASKANLAH....

Assalamualaikum... Sejak akhir-akhir ni rajin pulak aku menghapdated blog...hahaha...sbb?? aku sendiri xtau apa sebabnya...tp aku yakin xde sape yg baca luahan aku kat sini...DAN PADA BLOG NI JE LAH YANG AKU LEH LUAHKAN APA YANG AKU RASA.. Kalau aku luah kt fb/wechat/instagram/pape je lah...ada org akan perasan...akan ada org yg baca..dan akan ada orang yang terasa... Maaf..andai kata apa yg diluahkan ini membuatkan ada yg terasa... Lepaskan...aku xtau macam mana nk lepaskan perasaan ini...nk buang jauh2 rasa hati ini.. Hati ini terlalu keras untuk melepaskan, sedangkan diri ini...jiwa ini..perasaan ini..terlalu sakit...terlalu terluka...sedangkan diri ini sedar...yg jiwa dan hati sudah terlalu rapuh... aku perlu melepaskannya...tp bagaimana?? duhai hati...lepaskanlah ia...biarkan ia pergi....biarkan dirimu kembali pada asal... Hati selalu menangis... Jiwa sudah terluka...luka terlalu parah... Fikiran bercelaru... kesihatan semakin merosot...tapi dikuatkan semangat...dikuatkan hati...untuk menghadapi segala2nya... Menipu diri sendiri...berlakon kuat... Diri ini tidak mampu bersendiri lagi... Diri ini sebenarnya perlukan seseorang...tapi siapakah seseorang itu..? Diri ini terlalu lemah.. Andai hati dan jiwa ini mampu bersuara... Andai Perasaan dan minda mampu berkata-kata... Mereka pasti memberontak... YA Allah...Aku memohon padaMU...Berikanlah aku kekuatan...Berikanlah aku ketabahan...Berikanlah aku ketenangan dalam menghadapi ujianMU ini.. Ya Allah...andai kata dia bukan untukku...andai kata dia bukan ditakdirkan untuk bersamaku, ENGKAU hilangkanlah perasaan kasih sayang ini dalam diriku...ENGKAU padamkanlah ingatanku tentang dirinya...andai kata dia tercipta untukku...andai kata dia ditakdirkan untukku...ditakdirkan sebagai penguat semangatku, ENGKAU tetapkanlah hatinya...ENGKAU tetapkanlah hati kami...agar kasih sayang yang ENGKAU kurniakan itu tidak terpesong dari landasanMU YA ALLAH.. Ya Allah Aku ikhlas menyayanginya...keranaMU YA ALLAH Aku ikhlas mengasihinnya...keranaMU YA ALLAH dan aku memerlukannya...kerana dia begitu bermakna padaku YA ALLAH Aku mohon padaMU YA ALLAH...Bukakanlah pintu hatinya untuk menerimaku...Bukakanlah hatinya untuk menyayangiku....Hilangkanlah perasaan sangsi dia padaku YA ALLAH..aku mengharapkan keajaiban dalam doaku ini YA ALLAH... YA ALLAH ENGKAU LINDUNGILAH DIA DAN FAMILYNYA...ENGKAU KURNIAKANLAH DIA KESIHATAN, KEBAHAGIAAN DUNIA AKHIRAT...ENGKAU KURNIAKANLAH KETENANGAN UNTUKNYA... SESUNGGUHNYA AKU MENYAYANGI DIA KERANAMU YA ALLAH... AKU TITIPKAN DOA INI UNTUKNYA...ENGKAU SAMPAIKANLAH SALAM RINDUKU INI UNTUKNYA...sesungguhnya>>>aku masih berharap yang kami mampu menjadi seperti dahulu kembali... (?_?)
MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment