Thursday, May 1, 2014

Status...?

Assalamualaikum

Sekarang berada di luar..hahaha
..dalam duk jalan2...fikiran masih lg terpikir...minda aku terbang tinggi...jauh...

2 hari lps mimpi bertunang/kahwin...aku pun x pasti sama ada tu tunang atau kahwin...sbb dalam masjid...dan org yg menjadi pasangan aku tu bukan dia...dia ada dlm majlis tu...tp bkn dia pasangan aku...Siap aku bley tanya kenapa bkn awk???

Dan dlm mimpi tu jugak aku mimpi kakak ada sama meraikan hari bahagia aku..Yeah aku mimpi kakak...kan bagus mimpi tu jd kenyataan...huhuhu...serius aku rindukan kakak..

Berbalik pada mimpi aku....pasangan aku bernama M...tp aku xtau siapa...aku xtau nama dia

Dan aku x nampak muka dia pun...petanda apakah ini??

Semalam pula aku mimpi ular masuk rumah aku dan ada seorang jejaka dtg membantu membunuh ular tersebut...dan aku xkenal jejaka tersebut...huhuhu...

Petanda apakah ini..??

Aku pun xtau status aku dengan dia...aku xtau perasaan aku pd dia..aku cuba pupuk perasaan syg...pupuk perasaan cinta...tp x berhasil..dia selalu x ada utk aku..mcm mana aku nk bina perasaan itu...huhuhu...

No comments:

Post a Comment