Tuesday, March 3, 2015

R.I.N.D.U..

Salam...

Aku rindu...sangat...pada kesayangan...dan x mungkin kesayangan akan hidup kembali...

Serious aku cemburu..pada keakraban family Syafikah...
Menyaksikan adik2 dia menyalami dan mencium ibu tua mereka...btkan hati kecil ini menangis...
Ya..aku dh xde peluang itu...
Aku dh xde ruang untuk itu...
Menyaksikan keakraban adik beradik dia...buatkan aku tertanya2...x bolehkah aku dgn adik beradik aku seperti mereka...bergurau senda...kutuk mengutuk..
Semua itu mustahil...untuk berlaku...

Rindukan keakraban aku dengan Adin n Acit...suatu ketika dulu teman bergaduh..teman segala2nya..
Rindukan gurauan senda angah...yg waktu dulu selalu menemani aku...
Rindukan along...yg satu waktu dlu peneman lena malamku...
Rindukan ateh..yg dlu selalu hadiahkan aku mcm2...

Kata mereka...masing2 dh besar...
Masing2 ada komitmen...

Ya aku tau...semua dh berubah...

Kalau boleh aku ingin ke masa lampau...

Aku rindu...rindu ini xkan hilang....

Kalaulah kesayangan masih ada...

No comments:

Post a Comment