Friday, March 13, 2015

Soalan Feveret


Assalamualaikum

Hari ni Stress+Ngantuk...Semalam tdo kejap2 je...sekejap2 terjaga...last tertido balik dalam kul 5 lebih..ntah pape..Hahaha...

Anyway...smlm byk berfikir...byk sangat...perihal diri sendiri...masa depan dan macam2 lagi...

Akhir2 ni asik di ajukan soalan sama...Please la...penat dh dengar orang tanya soalan, bila nak kahwin? Soalan feveret orang2 sekeliling...sakit hati dowh..
Seriously, korang ingat aku ni x de hati dan perasaan ke? X sedey ke bila korang tanya macam tu

Huhuhuu

Walaupun aku ni perangai macam lelaki, tp x semestinya jiwa aku kearah lelaki..
Walaupun nampak aku kuat...tp x semestinya aku tabah...

Sedey r...dari korang asik tanya soalan macam tu..baik doakan aku kt sini...


Sedey+Sunyi..

MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment