Thursday, March 5, 2015

Terima kasih

Assalamualaikum...

Terima kasih Ya Allah...atas kurniaan yg x terhingga ni...
Aku bersyukur kerana Engkau hadirkan dia dalam hidupku ni...
Walaupun aku tau dia bkn milikku...
Walaupun aku tau dia xkan ada untukku selama2nya...
Tapi aku berterima kasih atas peluang yang diberikan...

Ya Allah..
Dengan rendah hati...
Aku berdoa padaMu...
Kurniakanlah kepadanya kebahagiaan dan kesejahteraan bersama keluarganya...
Kurniakanlah kesihatan dan kesenangan hidup kepadanya dan keluarga...
Murahkanlah rezekinya dan keluarganya...

Ya Allah...
Peliharakanlah hatiku dan hatinya...
Tetapkanlah imanku dan imannya agar x terpesong...dr landasanMu...

Ya Allah...
Kurniakanlah aku seorang imam sepertinya...
Yg mampu membawa aku ke jalanMu...
Tetapkanlah hatiku..teguhkan imanku...agar aku dapat menempuh segala ujian2 Mu ini dengan tabah...
Kurniakanlah kekuatan untuk aku menghadapi liku2 hidup...
Bukakanlah pintu hatiku dalam mencari jalan pulang...

Ya Allah..
Aku sayangkan dia sepertimana aku sayangkan family aku...tidak pernah lebih atau kurang....
Aku menganggap dia tidak lebih dari seorang abg sahaja...

Ya Allah...
Engkau peliharakanlah kesayangan2 aku dia alam sana...
Tempatkanlah mereka di kalangan orang2 yang Engkau kasihi...
Aku redha atas pemergian mereka...
Jagakan mereka di alam sana...

Ya Allah...
Engkau kurniakanlah kebahagiaan kepada keluargaku...sesungguhnya aku tidak pernah sesekali membelakangkan mereka...
Engkau murahkanlah rezeki mereka...
Engkau peliharalah kami...agar kami tidak pergi jauh darimu...

Aku tidak mampu memberi kebahagiaan dan kemewahan kepada mereka termasuk dia...tapi aku sanggup buat apa sahaja termasuk korbankan nyawaku kepada mereka dan dia..

Ya Allah...
Andai kata aku pergi dulu...Engkau jagakanlah keluargaku termasuk dia dan keluarganya...

No comments:

Post a Comment