Thursday, March 12, 2015

The Reason

Assalamualaikum

Akhir-akhir ni banyak kerja di ofis, buatkan diri ini terlupa pada diri sendiri...hahahaha...
Bagus jugak busy, sekurang-kurangnya aku akan lupa pada kesunyian...akan lupa pada persoalan...
Tapi tu di ofis la...
Bila kt rumah...hurm...bersendiri buatkan diri ini keliru...byk benda nk kena fikir...loan umah x setel2..seakan2 penat dah datang...huhuhu...

Kerja menimbun2...tp sempat lg update blog...dedicated staff katanya...
Arghh...ari2 kena marah dengan bos sekarang...stress je rasa...bos marah ke?tp lebih kepada tegur je la...
Aku yg ter emosi lebih ke apa??

ocean..
trucking...
airfreight...

byk benda dalam satu masa...
mau x stress....buat benda yg baru belajar...bos lak expect macam aku dpt learn semua benda dlm masa satu jam...aduh...

Boleh x perasaan nk cari keja baru semakin membuak2...yeah..cemburu dengan org yg selalu cuti weekend...
Hahaha...be profesional la bro...

Semalam...berlaku byk conversation with abg...jgn salah anggap...dia hanya abg shj...bukan pakwe, bukan skandal, bukan yg laen2 melainkan seorang abg shj...conversation perihal macam2...termasuk kerja, loan umah, personal...behaviour aku yg ntah pape...
Byk persoalan yg dipersoalkan kepadanya...dan antara ramai2 manusia yg aku pernah kenal...dia satu2nya abg yg sangat penyabar melayan kerenah aku as his sister...
Giler x sabar...aku marah ke, merajuk ke, sedey ke, stress ke...dia still relax...chill je..kadang2 tertanya2 mana dari celah mana dia dapat kesabaran yang tinggi tu...tabah giler En. Castello..
tau2 je la...madihah farhana ni panas baran...kalau dh marah..mmg dh x kenal sape kt depan...tp abg still boleh buat muka xde perasaan...aduh...dan dia masih lg nk jadi abg aku...

Umur dah 27...bak kata abg, aku x matang...perangai macam budak umur 18 katanya...buat hal sebab nak kan secebis perhatian...

"bukan abg dah bg perhatian ke?"he said that to me last nite..yes2..I know that..but..entah la...I can't answer that question..

Aku tak nafi....kekurangan pada masa lampau buatkan diri ini menjadi orang lain pada masa sekarang...

(-_-)

Dear Abg

I know u will read this..
I'm not perfect person to be ur sister...
But I'm try to do the best for u n my family...
I'm lucky and thankful coz u always be there for me, always be there beside me...
Even though my behaviour always make u worried...
I'm always pray for u n ur other half + ur childs...
May Allah protect u n ur family...
May Allah bless u n ur family...

Thankz coz still being my brother...u said that as long as u can..
I will try to be a good sister to u...Insya Allah
It's hard to me to losing again...losing person that i need in my life...


Dear Allah

Please protect abg and his family...
Please protect my family...
I love them...love so much



MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment