Tuesday, January 5, 2010

Ermmm...

Nape eh blog aku xsecantik blog org len??
xsecanggih blog org len??

aku pon heran...nape la aku mls nk explore benda ni..padahal dulu aku 24 jam keja aku explore tenet...tp skang...aku dh byk berubah...org kata semakin bertambah umur semakin dewasa la..masa tu mendewasakan manusia..tp berbeza dgn aku...aku rasa aku tetap x matang lg..huhuhu...perangai cam budak2..p claz, baju pun kadang2 x iron..memang pemalas giler skang...kalau dulu time muda2 dulu..sem2 awl di bumi sintok ni bukan rajin giler iron baju..siap side tepi baju2 aku tu tajam giler..t-shirt nk g makan pon aku iron...
pastu plak 24 jam ngadap si pc kesayangan aku tu...ye la..bilik dapat wireless katakan..bak kata org aku xleh berenggang langsung ngan pc aku tu...tp tu dulu...suatu ketika dulu...time aku btul2 obses ngan aku punya pc..tp skang dunia aku dh berubah...pc aku dipandang sepi...aku telah meng-anak-angkatkan pc aku tu..huhuhu...jgn marah ye...dulu dia ada nama..tp kan pc aku tu selalu la bg problem kewangan kt aku...asik masuk kedai je...ye la dh aku x endah kt dia..dia p cari tuan lain la kot...huhuhu..oh my pc...nanti aku upload kt korang gambar pc kesayangan aku tu...walaupun aku meng-anak-angkatkan dia...tp aku tetap syg pada dia...hahaha...


Fuhh..aku sbnrnya ngah mencari bahan asimen ni..tp dh blur sgt2..xberapa nk jumpa bhn...alih2 aku p bukak fb...hahaha...maen game seround dua...pastu tergerak ati nk bukak blog aku nih..hehehe...sok sambung len

No comments:

Post a Comment