Sunday, January 10, 2010

Hari yg memalukan buat diri sendiri...huhuhuhu.........

fuh...ari ni aku dh buat sesuatu yg memalukan diri aku sendiri...huhuhu...semalam kan maen lg aku prepared bag kuliah aku..aku msukkan la buku nota ekonomi islam aku dlm bag..pastu dh siap2 sume...aku dengan bersemangatnya iron la baju...

nak dijadikan citer...aku terlewat bangun pg td....huhuhu...dh la aku duty kt lab TNB pg td...dgn segeranya aku mandi...nasib bek la baju dh iron...so bersiap2 la dgn ala kadar..dengan semangat jugak aku pon p TNB...
abes je duty kul 10.00 am..aku pon tercongok la menunggu bus dkt bus stop TNB..aku nek bus yg pukul 10.10 pg..smpai kt dkg awal...so eku mononong la dulu p beli newspaper...ye la..nk nunggu claz punya pasal...dlm 10.20 tu aku pun p la claz...claz aku kt dkg 2/10...sesampai kt pintu masuk claz aku tu..aku heran...xde manusia pun...tp aku buat selamba lg...aku pon melangkah masuk dlm claz...pastu duduk...benda pertama yg aku buat aku bukak la buku nota aku tu...dan aku terbaca satu nota kecik lam buku tu yg aku tulis sendiri...

Ya ALLAH...mcm mana aku lupa...

'' Ahad depan xde claz (^_^) "
tu lah benda yg aku tulis...siap ada smile lg tu...malu giler rasanya...naseb baek xde org..aku pun terus blah dr claz tu...huhuhu

the moral of this story...len kali balik bukak buku nota...jgn dh sampai claz baru bukak...hahaha...aku terkena dengan diriku sendiri...

No comments:

Post a Comment