Thursday, December 10, 2015

Aku Yang Sekarang

Assalamualaikum

Hye dairy
Pe habaq??
Kih2...

Arini duk layan ank buah wassap
Ank buah ngadu, kucing dia mati...
Sian lak...

Anyway..
How's life??
Aku k je....
cuma aku yang sekarang...dah xsama macam dulu...
Aku bisa berdiri dengan sendiri...
Aku bukan lg Madihah Farhana yg dulu...
Please take note...

Aku dah malas pikir pasal org laen
Aku dah malas nk amik tau...amik berat...
Aku dah buang jauh2 perasaan mudah simpati aku...
Aku dah buang perasaan sayang aku...
Aku dah x kisah apa yg berlaku di sekeliling aku...
Penat jaga hati orang
Penat berusaha untuk orang lain
Aku penat dah menangis..
Aku dh buang jauh2 semuanya...
Yang berdiri sekarang ni Madihah Farhana yg baru...
Yang x perlukan sesiapa...
Ya aku boleh acting seperti xde pape yg berlaku...

MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment