Monday, December 7, 2015

Fever...

Assalamualaikum...

Dairy...
Aku rasa hari ni kosong sangat...
Jasad kt opis...
Fikiran melayang jauh
Kerja banyak...
Tp mcm tu ah...
Nasib masih boleh fokus pd kerja lg...

Dairy...
Arini aku balik keja...
Sampai rumah...
Hati ini dipagut sayu...
Jiwa ini meronta tanpa dipaksa...
Sunyi mencengkam jiwa....
Air mata mengalir laju...
Orang x kan faham apa yg aku rasa...
Orang x kan faham semua ni...

Dairy...
Aku x kuat untuk hadap ni semua...
Hilang segala2nya...
Tempat untuk bercerita...
Tempat untuk mengadu...

Dairy...
Setakat ni je dlu...
Aku menangis lagi...
Aku dh biasa kehilangan....
Cuma sebab kali ini aku terlalu konfiden untuk tidak kehilangan lg...
Sebab itu hati ni terlalu sukar...
Xpe la...japgi hilang la...bila ubat ni meresap...tertdo la japgi...
Demam..



No comments:

Post a Comment