Thursday, December 17, 2015

Hey dairy

Assalamualaikum...

Hye dairy...
Smlm kan...aku dah taip panjang giler...
Konon2 nk share dgn dairy la...
Tp lupa nk save...
Kah3....
Penat je luah semalam...
Xpe la...tu citer semalam...dairy je yg tau..
Kih3...

Dairy...
Lusa aku akan pindah...
Duk umah kt subang lak...
Kali ni aku duk dgn kakak ipar...
Tapi semua x setel lg...
Aku hilang arah la dairy...
Aku jd blur...
Byk benda yg plan x jadi...
Keja pun dah ke mana dairy...
Kenapa jadi macam ni dairy??

Dairy...
Aku rindu kt k.diana...
Aku rindu kt abg adam...
Antara ramai2 org dlm dunia ni...
Dua org ni je yg betul2 paham aku....
Dua org ni x pernah putus asa dgn aku...
Dua org ni x pernah komplen sape aku...
Dua org ni selalu cakap baik2 dengan aku...
Dua org ni selalu pujuk aku...
Dua org ni segala2nya bg aku...

Dairy...
Ko tau aku macam mana...
Ko tau aku dr dulu sampai la...
Ko tau kan aku x kuat...

Dairy...
Orang yg baik2 hanya untuk orang yg baik2 sahaja...
Sbb tu kot k.diana pergi...
Aku x cukup baik untuk dia...

Dairy...
Kenapa jadi lagi??
Kenapa sayang aku dipermainkan??
Kenapa orang xley terima sape aku yg sebenar??
Kenapa orang selalu berjanji...tp x menunaikan...

Dairy...
Sbb tu aku hipokrit...
Sbb aku tau...kalau aku tunjuk diri aku yg sebenar...xde manusia yg akan menerkma aku seadanya...
Aku xperlukan kekerasan...
Xpe lah...
Malas nk ingat dah...
Cukup takat ni je dairy...

Dairy...
Arini aku menangis lg...
Mudahnya air mata ni mengalir...
Kata kuat...
Aku kan kuat...
Boleh berdikari...

Dairy...
Ko rasa kalau arwah abah dgn ma ada...
Diowang bangga x dengan pencapaian aku sekarang...
Keh3...sje ubah topik kan...
Xpelah dairy...
Kita tutup kisah ni...
Ni dh nk masuk 2016...
Kita buka citer baru...
Lembaran baru....

Azam aku tahun 2016...
Aku x nk jatuh sayang...
Aku x nk jatuh cinta....
Aku x nk simpati pada siapa2....
Aku x nk percaya pada mana2 janji...
Tutup pintu hati ni selama2nya...

Caiyok2!

No comments:

Post a Comment