Tuesday, December 15, 2015

Pinjam Bahu

Assalamualaikum

Hye dairy...
Aku nak nangis...
Tahan je mata ni dr pg td...
Kesalahan kecik diperbesarkan...macam la dia x pernah buat salah...
Time trucking, barang tertinggal ke...aku relax je...
Xde nya nk buat muka bagai...
Aku sepanjang mc selalu gak bukak email..
Siap advise dia lg shipment apa...
Pick up kt mana...
Yang mana dia tercicir...
Macam la dia yg handle brg tu route balik..
Bos2 aku gak yg handle...
Yg dia nk kerek bagai sangat dah kenapa
Aku x nampak pun sebarang email tuju kt dia...
Jadah apa dia nk marah sangat..
X paham aku...

Hati...
Sabar...
Istighfar banyak2...
Sok lusa dia cari kau balik...
Kau tengok la esok

Entahlah
Aku tgh serabut arini
Tp bila tgk muka dia
lg serabut aku...
Degan keja banyak...

Perihal rumah
Perihal duit
Semua2...

Dan aku rasa...
Kaki kanan aku x kuat untuk tekan minyak kereta...
Asal lama skit jd sakit...
Jgn lah kata aku dh xley drive..
Huhuhu...

Dairy..
Aku keseorangan sekarang..
Aku tau aku x sekuat dulu...
Tp janganlah terlalu lemah...

Dan sekarang...
Rasa sangat keseorangan...
Xpelah...
Dalam kubur ko sorang2 gak...

Sabtu ni dah nk pindah
Banyak lg x setel...
tambah dengan keserabutan...
Ada orang janji nak tolong...
Tapi satu hape pun x...
Hahaha...
Semua sama je...dari ar razi...ali...hisam..
Sama je...janji xley pakai...
Lelaki semua mulut manis..

xpe lah..
Aku kan kuat..




MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment