Friday, December 4, 2015

Jiwa lembut..

Hye dairy...

Saje je nk update sesuatu...
Kwn aku ckp aku jiwa lembut...
Hahaha...
X nafi...
Aku mudah simpati...
Aku mudah menyayangi...
Dan aku akan buat apa saja untuk kesayangan...terutama family...walaupun masa itu hati aku terguris...

Hati aku macam ais...
Keras...tp dgn kesayangan hati aku akan cair secair2nya...
Even aku selalu dipergunakan...
Aku selalu dipermainkan...
Tp kerana sayang...
Aku pejam sebelah mata...

Ray pernah cakap...
Aku ni bodoh...
Mudah jatuh sayang...
Mudah percaua pada seseorang...
Dia tanya...
Sampai bila aku akan macam ni...
Aku jawab...aku xtau dan xde jawapan...
Anip menambah...prinsip hidup aku merosakkan diri sendiri...
Ya...x nafi...prinsip aku xde sekelumit pun untuk diri sendiri..

Sampai bila...

Hati...
Tolong bertukar jadi batu sungai...
Tp...
Batu sungai kena aliran air tetap terhakis...
Cuma makan masa dari ais...

No comments:

Post a Comment