Friday, December 4, 2015

Perasan x?

Assalamualaikum...

Hye dairy...
Ko perasan x...
Hampir setiap tahun...
Aku diduga dengan kehilangan???

2009 - aku kehilangan abg adam and abah

2010 - aku kehilangan k.diana dan shah

2011 - aku kehilangan zack

2012 - totally aku kehilangan k.diana. menerima sekeping mesej darinya..mesej terakhir..

2013 - aku kehilangan maini...walaupun x sesedih mana..tp aku sedih bila dia sanggup tikam aku dr belakang...

2014 - aku kehilangan fadly dan k.nora

2015 - aku kehilangan ray, hanif dan abg

Yea..

Tp perasan x...

Aku masih mampu berdiri...
Kah3...
Tp dalam byk2 kehilangan...
Kehilangan yg x hilang...ialah k.diana..
Sbb apa??
Arwah abah,abg adam,z,ray,anip pergi meninggalkan pusara...
Tp k.diana pergi tanpa berita...
Pergi sekelip mata..
Pergi sbb aku...

Oh 2016...
Mohon baik2 untukku..

No comments:

Post a Comment