Monday, January 2, 2017

2017

Assalamualaikum...

hye dairy...
dah masuk tahun baru..
ko pekabo??
keh3...

2016
dah melabuh tirainya semalam...
berlabuh dengan luka di hati..
parut yg lama belum hilang...muncul pula luka yg baru...

2016
tahun yg mana aku ingin lupakan..
tahun yg byk ajar aku erti kehidupan..
terkadang aku keliru...
terkadang aku tersadung jatuh...
terkadang aku terduduk lemah...

2016...
berakhir dengan tangisan duka...
entah lah dairy...
aku masih mencari mana silapnya...
masih mencari mana calarnya...
terkadang air mata sudah kering...

adik mana x sayang kekandanya...
adik mana yg x rindu pada saudaranya...

dairy...
aku hanya mampu pendam...
biarlah apa yg berlaku pd 2016 tersimpan rapi...
biarlah peristiwa semalam menjadi titik tolak mulanya satu perjalanan..

Dairy...
2016 aku ingin tinggal jauh...
aku ingin buang memori lama kedalam jurang mariana...
aku ingin campak sejauh air terjun niagara...

aku ingin buang perasaan kasih dan sayang
aku ingin buang perasaan rindu dan simpati
aku ingin buang segala2nya...

moga 2017 baik2 saja...

No comments:

Post a Comment