Sunday, January 22, 2017

Hye dairy...

malu weh arini...
aku menangis dgn org yg aku bru kenal..
org asing tu...
serius malu..
ilang macho aku beb..
orang luar kenal aku as a tough person
orang yg aci redah je dlm semua hal..
aku jarang menangis dgn org yg aku baru kenal...
apa ke gila ko menangis...
tp x tau npe...
hari ni...
aku dh mcm bukan aku...

jujur...aku rindu kan abg hisam..
dlu kalau ada mslh..aku slalu story kt dia..
tp sekarang dia dh tinggalkan aku...
dulu dia janji untuk ada dgn aku..
tp janji hanya tinggal janji...

tutup la pasal dia...

hari ni
mmg itu bukan aku..
aku lost...
n x tau nape tgn ni laju je msg opismate aku..dgn niat aku boleh lupakan apa yg berlaku sebenarnya...
tp lain yg jd...
n aku terkejut..
cara dia x ubah macam seseorang.
dan dia tau aku yg sebenarnya...
apa dia baca dairy ni ke?

hati...
tolonglah...
utk kali ini...
jangan mulakan semula apa yg pernah berlaku dulu...

esok jumpe mereka...
aku bukan dendam...
tp aku lebih pada kecewa...

No comments:

Post a Comment