Thursday, January 5, 2017

luahan lg malam ni

Assalamualaikum..

akhir2 ni...lena malam ku asik terganggu...
kerna apa?
biarlah hanya aku yg tau...

dairy...
kenapa begitu sukar untuk aku lepaskan sesuatu yg pasti bukan milikku?

dairy...
jgn salah anggap...
ini bukan perihal cinta...
ini hanyalah tentang perasaan sayang...

ya...aku mudah jatuh sayang..
tidak kira siapa dia...
janji hati ini bahagia...

oh...jgn salah anggap...
ini bukan kisah uda dan dara...
kerna hati ini telah tertutup untuk bercinta...

kerana apa tertutup?
aku telah kunci serapatnya hati ini..
kerana aku tau...
cinta aku x bisa membahagiakan orang lain...
kerana aku tau...
cinta aku x bisa membuahkan zuriat...

sudah lama kupendam kisah ini...
ingin ku kongsi pada along...
tp aku x tau apa silapnya...
along x pernah sudi mendengarnya...

biarlah aku cerita...
aku memang dilahirkan perempuan..
tp hati aku...
jiwa aku lebih cenderung ke arah sebaliknya...
perilaku aku ganas...
aku x minat apa2 saja yg perempuan minat..
sebab tu kot dlu ada kakak senior jatuh ati kt aku...

hahaha...

selama ni aku x pernah amik tau...
sedangkan aku perasan ketidakstabilan hormon aku dr zaman sekolah lagi..

ya...aku mempunyai hormon yg pelik..
aku x normal..
period aku lg lah x normal...
aku mula menjejakkan kaki ke hospital pada tahun 2007...
dan keputusannya amat mengejutkan...

hahaha...
time tu x tau nk kata apa...
lps tu aku mula bergantung pd pil hormon..
konon2 nk bg stabil...
tp kerana ubat2 tu menyebabkan fizikal aku berubah...tp bila aku stop...aku kembali tidak normal...
kadang2 kerana terlebih ubat...aku mudah sakit...dan aku pun tau kenapa..
hahaha...

mungkin terlebih ubat...
aku jd gemuk...kah2...
camna nk kurus weh...
mkn skit pun x kurus...

tp aku x kesah pun..
biarlah org nk kata apa..
sbb org x tau apa yg aku rasa...

berbalik pada cinta...
aku takut untuk bercinta...
kerana aku tau aku bukan seperti perempuan lain...
kerana aku tau fizikal aku dah berubah...
kerana aku tau aku x mampu mengandung...

kadang2 bila fikir...
aku menangis...memikirkan masa depan ku...
kadang2 aku letih dengan persekitaran...
tapi biarlah...
mungkin ini takdirku...

sejak aku berhenti makan ubat...
aku x datang2 dh period...
hahaha...

weh korang nak tau x...aku ada misai dgn janggut...
hahahaha...

jujur...
sebenarnya aku rindukan abg angkat aku...
lama x bercerita dgn dia...
apa khabar dia agaknya..

bg aku kasih sayang aku sbg seorang adik xde nilainya...x boleh terbeli dgn wang ringgit
tp bg dia...
kalau aku perlukan dia...
aku perlu membayar dahulu untuk kasih sayang itu...

kenapa ya org nilai kasih sayang dgn wang ringgit?
bukan ke kasih sayang itu x boleh dibeli...??
entah la..

No comments:

Post a Comment