Friday, January 27, 2017

27/1/2017

Assalamualaikum
hye dairy..
aku dalam bas..balik kg...
tp aku xlena...
sakit pinggang..period pain katanya..
eh lupa nk bgtau..period aku dtg..huhuhu..last bln 5 thn lepas...normalkah itu???
hahahaha..

Dairy...
aku kalah lg...
kalah dgn perasaan..
smlm aku baru je ckp...
yg aku akan menidakkan perasaan ini...
tp hari ni..
aku terluahkannya..
kenapa dairy?
kenapa kali ini berlaku lg?

sayang itu hadir secara tiba2...
kerana Dia hadirkan rasa itu dalam setiap jiwa hambanya...

Dairy..
mlm ni...
aku menangis lg...
hahaha...
hilang macho..

tiba2..
kenangan 10 tahun yg lalu bermain lg difikiran...
saat k.diana menuturkan kata2 dia syg aku...
dan malam ni...kak azura..yakni senior aku diopis...menuturkan untuk kali kedua yg dia sayang aku...
secara jujurnya aku hanya ingin menyimpan rasa sayang ini...
tapi tatkala dia berkata kalau dia pergi dulu...
terus aku terluahkan segala2nya...
dan aku menangis kerana aku takut untuk kehilangan lagi..
ya..perasaan sayang yg hadir ni ikhlas..
mungkin kerana peristiwa silam membuatkan perasaan ini masih ada...masih berharap...

bilamana aku dh mula sayangkan seseorang..
aku akan mengambil berat tentangnya..
aku akan selalu teringat tentangnya...
adakah terlalu ketara perubahan itu?

entah lah...
dr dulu aku mmg mcm ni..
aku susah untuk menzahirkan sesuatu melalui kata2...
aku selalu menzahirkan sesuatu melalui perbuatan...

kenapa kali ini aku nk menyimpan perasaan itu??
kerana disampingnya ada seseorang yg dh lama dgn dia...
cemburu?
ya aku cemburu..tp kenapa harus cemburu..
aku yg hadir secara tiba2...
aku rasa aku tiada hak cemburu...
adakah ini rasanya sepertimana cemburu k.diana dgn org2 sekeliling aku?
cemburu itu tanda sayang...

Allah mengambil org yg aku sayang..dan dia gantikan dgn seseorang...



No comments:

Post a Comment