Tuesday, January 17, 2017

Menangis?

Assalamualaikum...

Hi dairy...
Aku menangis lg..
xtau kenapa air mata ni laju sangat malam ni...
ibarat mutiara yg jatuh dek kerana karangannya terputus...
wah bermadah lg nampaknya..

Dairy..
aku rindu..
rindu sangat...
sampai x terucap dengan kata2...
rindu pada siapa?
pada mereka yg aku sayang..

Dairy...
kenapa berjanji...
kalau x mampu menunaikan..
kenapa berkata sayang...
kalau x faham apa itu kasih...
kenapa berikan harapan...
kalau tau ia mengecawakan...

kenapa ya akhir2 ni aku tidak sekuat dulu..
mungkin kerna faktor umur...
sudah tua barangkali...
terlalu sensitif..
hahaha...

Dairy
aku ingin disayangi
aku ingin dikasihi
aku ingin dimanjai

oleh siapa?
oleh mereka yg aku sayang....
siapa mereka itu?
cukuplah hanya aku yg tau...

terkadang aku cemburu..
cemburu sangat...
cemburu pada siapa?
kenapa aku tidak sama seperti orang lain..
apa aku x layak kah mengecapi sedikit rasa bahagia?
ahh..
apa yg kau melalut dairy...
bukankah kau sudah biasa..

aku x betah hidup sendiri..
kerna aku rasa sudah lama aku menyendiri..

No comments:

Post a Comment