Saturday, January 21, 2017

Sign

Assalamualaikum...

hye dairy..
aku di terengganu sekarang..
dah kenapa ko balik terengganu????
hahahah
kerana sign...
bukan sign tanda tu...
tp signature...
yes..
aku balik kerana sign..
dan kerana sign tu jugak hati ini menangis..
kenapa?
biarlah hanya aku yg tau...
tika aku menulis ni pun hati tgh menangis...
kerana sign ini memisahkan kami..

aku nampak kuat...
tapi hakikatnya x...
aku nampak tabah...
tapi hakikatnya aku lemah...

di saat ini aku jadi rindu...
rindu pada kesayangan..
bukan tidak redha...
tp kesunyian ini membuatkan hati kosong...

pernah satu tika..
saat itu datang...
lupa akan Tuhan...
dek kerana buntu mencari jalan...
aku cuba tamatkan perjalanan ini...

pernah satu tika..
saat itu datang...
lupa akan Tuhan...
dek kerana terlalu kecewa...
aku cuba tamatkan kisah ini...

pernah satu tika...
saat itu datang..
lupa akan Tuhan..
dek kerana ujian yg mendatang...
aku cuba tamatkan hidup ini...

aku perlukan bantuan...
hulurkan tanganmu...
ajak ku pulang...
hulurkan tanganmu..
tunjukkan aku jalan..

No comments:

Post a Comment