Monday, August 10, 2015

10/8/2015

Assalamulaikum...

Alhamdulillah...dh setel satu perkara...
Tinggal beberapa perkara lg...
Moga dipermudahkan...

Tp...
Dari hari ke hari....
Aku rasa makin pilu...
Hati betul2 dh kosong...
Pergi kerja pun dh x hepi...
Xde perasaan....
Atas rasa tanggujawab je aku pergi kerja...
Atas sbb hal rumah x setel lg...
Aku kuatkan kudrat kaki ni...

Allah...
Ikhlaskanlah hati ini...

Ya...
Aku tau...
Aku dh kembali seperti dahulu...
Totally aku dh out...
Jujur...aku dh xde hati nk teruskan kehidupan ni...
Celah mana nk cari kekuatan...
Aku x sekuat seperti dahulu...

Dah la madihah...
Semua org x sama...
Rambut je sama2 hitam...
Hati tetap lain...
Jgn berharap pd sesuatu yg x pasti...
Jgn menanti sesuatu yg x kan kunjung tiba...

Dh 27tahun ko hidup...
Dari dlu smpai la....
Ko dh biasa sorang...
Ko dh biasa dipergunakan...
Ko dh biasa ditipu...
Ko dh biasa sakit sorang2...
Xkan kali ni ko jd lemah terus...

Allah...
Lindungilah orang2 yg aku sayang...
Peliharalah mereka dan keluarga mereka...
Ambillah nyawa ini andai nyawa ini harga kebahagiaan mereka...
Kurniakan mereka rezeki dan kebahagiaan buat mereka di dunia dan di akhirat...
Pegangkanlah jiwa mereka..agar mereka berada di landasanMu ya Allah...

Allah...
Hilangkanlah bayangan aku dlm hidup mereka...
Andai rindu yg hadir dlm diri ini tiada ubatnya,
Engkau
Hapuskanlah perasaan rindu ini....
Hapuskanlah perasaan sayang ini...
Hapuskanlah air mata yg mengalir ini...
Hilangkanlah ingatan ini....
Hilangkanlah kenangan ini...
Hilangkanlah kepedihan dalam diri ini...
Agar aku bisa berdiri kembali...
Agar aku bisa melangkah dan tidak berpaling lagi...

No comments:

Post a Comment