Wednesday, August 12, 2015

Lupa

Dear dairy....
Tiba2 rasa nk nangis...
Hahaha...

Nangis la weh...
Kalau itu mampu melegakan...

Pd dairy je ley luah...
Dairy...
Aku lupa...yg aku bersendiri sekarang...
Aku lupa...yg aku x punya apa sekarang...
Aku lupa...yg aku perlu berjalan terus tanpa berpaling...
Hati ni x tegar untuk pergi...
Hati ni x keras untuk melupakan...

ALLAH...
Bagi aku kekuatan...
Untuk aku hilangkan kepedihan ini...

Kenapa mesti aku...
Kenapa mesti pisahkan jiwa ini...

Aku lupa yg aku tiada sesiapa disisi....

Its ok...
Lama2 ok la ni...
Sebulan pun belum sampai...
Nk lupa shah pun 2 tahun...
Nk lupa k.diana langsung x boleh...

Tp kali ni...
Aku kne kuat...
Shah dlu sbb aku berkawan dgn dia lama...
K.diana lg lama...bertahun2...
Ni setakat 8 bln je...
lek r...
Dia pun xde usaha nk pulihkan balik...
So...xperlu terhengeh2 pada org yg x sudi...
Apa ko dh lupa apa yg pernah dia bt kt ko???

Hati...tolong kuat...
Untuk kali ni je.....
Aku merayu...
Untuk kali ni je...

Dulu hati tegar...sbb k.diana langsung x hubungi aku....shah langsung sia2kan aku...
Tp kali ni...
Masih mengharap secebis perhatian darinya...
Perit perpisahan kali ini...

No comments:

Post a Comment