Wednesday, August 12, 2015

12/8/2015

Hye dairy

Assalamualaikum
Apa citer arini??
Aku ok je...batuk la makin teruk...nk g klinik malas...hahahaha...apakah peristiwa bln 8 tahun lepas akan kembali berulang....
Batuk x teruk macam dlu...
Batuk2 manja je...hahaha

Anyway..
Arini pun mood nk g keja x berapa nk ada...
Pg td bangkit dh awal...
Sidai baju dlu...
Pusing2 dalam umah dlu...
Hahahaha...
Last2 masuk keja 8.40...opismate yg slalu lambat tu pun dh smpai...
Apa nk jadi ni madihah...
Mana pergi semangat workaholic ko....
Tp ati ni kuat mengatakan...aku perlu environment baru....
Aku nk berhijrah....
Kerja aku sekarang x kena dgn jiwa aku...
Aku x hepi...

Tp kebaikan keja sekarang...
Kalau xde keja...langsung xde keja...
Bos x strict mcm kt gdex
Balik awl

Tapi...
Aku sengsara bila byk shipment..
Weekend xde life
Bos aku mcm plih kasih skit...dia jrg tolong aku...kalau opismate,dia tolong la..
opismate sorang lak tu...aku xde kwn...kdg2 ok, kdg2 k.o...opismate sejak peknen ni asik moody je...
Dlm fkiran asik pk kerja2...

Entahlah...
Xtau nk bt kptsn...
Lgpun sekarang dh xsama mcm dlu...
Sekarang kena berdikari...

Entahlah...

MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment