Sunday, August 23, 2015

Menyusahkan?

Assalamualaikum...

Hye dairy...
Pe kabo?
Aku?
Sihat kot...
Ngee...

Dairy...
Smlm aku dh merenung jauh...
Aku rasa kali ini aku perlu melangkah pergi...
Sebab aku ni hanya menyusahkan org je...
Menyusahkan org2 yg aku sayang...
Disebabkan aku....org2 yg aku syg xley fokus pd kerja...

Ckuplah caci maki yg aku dapat...
Hati ni x kuat nk hadam semua tu...
Ok dairy...
Nk smbung kemas umah...
Jadi mulai arini...
Nset campak jauh2...
Hahaha....

Hati kne kuat bro..
Oit...aku mmg r ganas...tp aku perempuan la...

Wek....
Bila lg nk happy utk diri sendiri...

Tua nk mampos?
Blaja u tp bodoh?bangang?
Menyusahkan?

Ok2...
I get it...
Tp 27 tu tua sgt ke?

Next2 week bru 27 la...
Xpe la....
Org dh xperlukan kita...
Btpe terhengeh2...

Kali ni betul2 nekad..
Demi kebahagiaan org2 yg aku syg...

No comments:

Post a Comment