Monday, August 3, 2015

Rindu...

Assalamualaikum..

Hi dairy...pekabo?
Ngee....aku?
Kurang sehat sikit...
Fizikal dan mental...
Trauma sbb xcdnt dgn peristiwa smlm..
Kalau boleh aku dh xnk peristiwa smlm berlaku lg...

La ni...aku hanya ada dairy saje...
Tmpt luah segalanya2...
Kalau boleh aku nk undur 8 bln lalu...
Saat aku memulakan hidup baru di agility...
Saat aku baru bangkit dari kekecewaan...
Tp tika itu aku ada kwn yg sgt setia..
Pd dia aku luah segalanya...
Tp sekarang...aku sendiri...
Sendiri bt aku lemah...
Sendiri bt aku kalah...
Tp aku kne kuat...
Kalau bkn diri sendiri...siapa lg akan bantu...

Kepercayaan yg aku beri dipermainkan...
Kesetiaan yg aku beri dipergunakan...
Untuk kali ke berapa madihah..
Seringkali dipergunakan..
Oleh insan yg ko sayang...
Ko x serik kn...
Tp kali ni...
Biarlah ini yg terakhir...
Biarlah ini yg last...
Aku serik
Kasih sayang aku amat murah padanya...
Diri ini mungkin sampah semata...yg boleh dicampak sesuka hati..
Hari ini...aku tutup pintu hati ini..
Akan ku bawa diri mengubat luka...
Luka akan sembuh..
Tp parutnya itu tetap kekal...

Ray..
Aku patut dgr ckp ko dulu..
Aku patut hindari semua ini...
Tp aku degil...
Maafkn aku ray...

K.diana..
Adik rindu akak...
Kembalilah pd adik kak..
Hanya akak yg memahami adik...

Abg adam...
Xde siapa dpt menandingi mu..
Xde siapa yg dpt menyayangiku sepertimana dirimu...
Xde siapa mampu melindungiku sepertimana dirimu...
Adik rindu...
Al fatihah
Moga dirimu di tempat org2 yg dikasihi...

Rindu pada mereka kerana sayang ini masih wujud...

Lama2 ni akan hilang lah...
Camne ko ley lupakan org2 sebelum ni...
Cuma kena makan masa shj...

If i told to the world what u have done...
Confirm ramai yg cari...
To kerana masih bersisa rasa hormat dan sayang...
Sy anggap semua ini mimpi...
Dan sejarah yg harus dilupakan...

No comments:

Post a Comment