Saturday, August 22, 2015

22/8/2015

Assalamualaikum

Hye dairy...
Sejuk kn mlm ni...
Sesejuk hati yg dingin...
Kemana kaki ini akan melangkah pergi...
Biarlah aku sendiri..
X punya apa...
X punya siapa...
Aku ingin bersendiri...
Berdiam lebih baik dr berkata..
Kalau kata2 mengundang sengketa...

Madihah..
Dia x sama mcm org yg pernah wujud dlm hidup ko...
Dia x sama mcm org yg pernah menyayangi ko...
Lepaskanlah dia...
Dia x sama...
Dia x kan pujuk hati ko yg tgh kecewa...
Dia x kan muncul tatkala ko perlukan dia...
Senang kata..
Dia x kan ada untuk ko..

Dairy...
Kenapa hati ini mudah jatuh sayang?
Kenapa diri ini mudah simpati?
Kenapa diri ini mudah dipergunakan?
Kenapa diri ini mudah dikecewakan?

Dairy...
Aku nk ko selalu ada untuk aku...
Aku nk ko jd tulang belakang untuk aku...
Tolong aku dairy...

Kecewa dlm hubungan cinta x sama dengan Kecewa dlm hubungan persaudaraan...

Dairy..
Aku dah tau siapa dia...
Tp kenapa aku berdegil pertahankan hubungan persaudaraan ini...
Aku bodoh sebab menyayangi dia..
Aku bangang sebab percayakan dia...
Ya dia ungkapkan 2 perkataan tu dairy...
Dia x pernah mengaku salah dia...
Dia x pernah minta maaf...
Dia x pernah faham aku...
Dan dia x layak menjadi peganti penjaga ku...

No comments:

Post a Comment