Thursday, August 6, 2015

(-_-)....

Hye dairy...
Assalamualaikum..
Byk benda nk story...
Byk benda nk luah...
Tp xtau nk luah pada siapa..
Kalau pd kwn...konpem aku yg kne balik...
Jd luah kt sini je la...

Dairy...
Aku demam...
Sbb ngurut smlm kot....
Blakang pun sakit giler lg...nk baring sakit...cmne nk tdo kalau camni...
Huhuhuhu...

Dairy...
Kenapa jd lg tahun ni?
Igt dh xkn berlaku...
Igt dh abes citer..
Tp ttp berlaku....
2008 aku dipergunakan
2009 aku kehilangan arwah abah...adam...dan k.diana mula menjauh...
2010 aku kehilangan k.diana...shah
2011 aku kehilangan z
2012 aku dipergunakan...
2013 aku ditipu bulat2 dan hilang kepercayaan...maini
2014 aku kehilangan nora
2015 sekali lg aku kehilangan...aku kehilangan ray...dan sekarang...
Kalau kira...hampir sepanjang masa...
Tp aku x pernah serik kan...
Percaya bagai nk rak...last2 dipergunakan lg...
Sampai bila weh...

Hati tolonglah...
Untuk kali ini...
Tutup dari menerima permainan dunia...
Hati tolonglah...
Kuat untuk teruskan semuanya...

Kadang2 aku keliru...
Siapa aku yg sebenar...
Mana perginya aku yg dlu...
Acapkali kehilangan btkan diri ini lemah....

Entah lah...
Xbisa menulis lg...
Kerna manik jernih mengalir laju...

Hati...
Jgn percaya janji manis manusia...
Jgn percaya org sekelilingmu...
Kerna mereka bisa bt dirimu menangis...

Dont trust nobody...

No comments:

Post a Comment