Sunday, August 16, 2015

Impian

Assalamualaikum...

Dear dairy..
How r u??
Hahaha...sje je tanya...
Aku??
Sehat kot...
Masih dlm proses recovery...
Dari segi hati dan perasaan...

Dairy...
2 hari ni busy giler...
Dr pg smpai malam...xlekat kt umah...
Sengaja membusykan diri...
Sebagai pengubat hati yg tgh luka parah ni...

Dairy...
Aku kalah lg...
Aku lepaskan sesuatu demi orang yg aku sayang...
Aku berikan dia peluang lagi...untuk sekian kali....
Sekiranya peluang ini disia2kan olehnya...
Sekiranya dia tidak berubah...
Aku akan pergi jauh dari hidup dia...
Tanpa berpaling lagi...
Kali ni aku betul2 nekad...
Bantu aku dairy...

Dairy...
Hari ni aku pergi berjumpa dengan jejaka misteri...
Yg nama fauzan tu...
Tp aku xnampak kesungguhan dia dlm perhubungan ini...
K.wani ckp...mungkin sbb dia baru kehilangan tunangnya...
Bagi dia masa...

Tapi...
Bagi aku...
Entahlah...
Aku xnampak hala tuju aku dgn dia..
Jangan menaruh harapan terlalu tinggi...

Dairy...
Aku mempunyai satu impian...
Kalau aku masih x kahwin pada umur 30 tahun...
Aku ingin membawa hati...membawa diri...
Merentas lautan...
Aku ingin mengembara ke luar negara...
Aku nekad...
Aku akan tinggalkan segala2nya disini....
Aku akan tinggalkan kesayangan di sini...

Aku nekad
Setel hal rumah...
Bila ekonomi aku dh stabil...
Aku akan menuntut ilmu kembali....
Sebagai persediaan aku ke dunia luar..

Aku nekad..
Mulai hari ini...
Bersaksikan dirimu dairy...
Aku tekad untuk berubah...
Akan aku tinggalkan semua kenangan lama...
Akan aku bina impian dan cuba gapai cita2...

Bantu aku dairy...

No comments:

Post a Comment