Tuesday, February 10, 2015

...

Assalam...

Actually ngantuk sbnrnya+emosi masih lg belum stabil...
Hahaha..

Semalam mimpi fauzwan...again..apakah hati ini x dpt lupakan dia??
Adakah jiwa ini masih menyayangi dia?
Terkadang keliru...
Keliru dengan hati sendiri...

Ya jujur..aku cemburu pada mereka..
Cemburu pada ieka...kebahagiaan ieka bersama mat nor dgn adhwa...
Cemburu pada maliza...maliza telah berjaya..jauh ke depan...meninggalkan aku di belakang...
Cemburu pada abg...

Aku?
Masih disini...terkapai2 menentang arus...
Masih disini..mencari diri...
Masih disini..menangisi diri...

Sape x teringin untuk disayangi..
Sape x teringin untuk bahagia...

Tp terkadang...aku fikir...aku tiada tempat di hati mereka...
Terkadang diri ini ingin melangkah pergi...
Berundur terus dr pentas dunia ini...

Masih adakah kebahagiaan itu...???

No comments:

Post a Comment