Friday, February 13, 2015

Mimpi

Assalam..

Semalam aku bermimpi...xpasti mimpi itu indah atau sebaliknya...

Aku bermimpi aku berkawan dgn seorang lelaki...dan akan mengahwininya...
Tapi...
Abg mcm x suka lelaki tersebut...
Hahaha...lawak2...
Dalam mimpi...abg ckp dia cemburu dan merasakan lelaki tersebut xkn membahagiakan aku....nasib baik mimpi je...kalau betul aku belasah castello...berani dia x setuju kalau aku dh berkawan..

ades...doakan la yg terbaik utk adik abg ni...doakan dipercepatkan dpt jodoh...

Lepas tu mimpi pasal kerja...
Tgh bt kerja kt opis..situasi borak dgn abg jimi n k.mala...time tu aku dmm...hahaha....workaholic sgt...smpai mimpi kerja...hahaha...bangun2 tdo...ades...mimpi je rupanya....

Pg td pon lmbt smpai opis...
Ades....

Please madihah...love ur job....kerja kena ikhlas...

No comments:

Post a Comment