Tuesday, February 17, 2015

Sayang..

Salam..

Apa definisi sayang ye?
Keliru disini...hahaha...

Sayang...
satu perasaan yg hadir tanpa diduga...hadir secara tiba2...
Sayang...datang secara halus...kurniaan dari Ilahi..kepada hamba2Nya..

Bg aku sayang tu  x boleh dipupuk..tapi ia akan hadir tanpa dipaksa....ia akan hadir tanpa sedar...kasih sayang xdapat di padam kerna kasih sayang yang tercipta itu anugerah dari Allah... 

Rindu itu wujud bila hadir perasaan sayang...Sayang itu wujud bila hadir kepercayaan...Kepercayaan itu wujud bila hadirnya satu pertalian... Pertalian itu wujud kerana naluri...dan Naluri itu wujud kerana DIA kurniakan pada kita...

Rindu..satu anugerah....Rindu...tanda kasih sayang yang tercipta itu ikhlas...kurniaan dari Nya....dan kerana Rindu...seseorang itu mampu jd kuat...
apa yg anda buat bila rindukan seseorang??
bila rindu...aku sedekahkan al fatihah padanya....tatap gambarnya..moga rindu aku akan sampai padanya....aku ikhlas kerana kasih sayang yg tercipta ini kurniaan Allah kepadaku 

Aku...
Tipu la...kalau aku kata aku kuat..Tipu la...kalau aku kata aku tabah...Dan tipu la kalau aku kata aku happy...                            
Tapi aku akan kuat kerana satu janji....aku akan tabah kerana satu harapan...dan aku akan gembira kalau itu membahagiakan en. Castello...

the best moment is when u can see some one who is important person in your life keep smiling....

Aku harap, aku akan selalu dpt melihat dan membuat dia tersenyum...
Aku harap, pakcik castello tidak akan menyesal kerana mengenali aku..

No comments:

Post a Comment