Tuesday, February 17, 2015

Morning

Salam...selamat pg

Sempat lg nk menulis..
Hahaha...mls nk g opis...
Mls nk g keja...
MALAS GILER ARINI...
Mungkin peristiwa semalam membuatkan arini xde mud nk g keja...
Bkn salah aku kot...tp nk wat cmne...status aku sbg org bawahan....nk xnk kena r hadap...
Ok...aku belajar dr pengalaman...
After dis...aku xkn tanya dah
Bak kata val...pikir la...independent dlm bt keputusan...
Ok2 learn from mistake...moga pasni aku ley bt Kptsn sndiri...
Nasib smlm pakcik n k.wani ada untuk mententeramkan diri ini...

Serius aku masih atas tilam...
Xde mud..lgpun pakcik xde arini...
Xde org nk kaco aku...
Dh la weekend ni pun dia cuti panjang....lg la bosan...Huhuhu
Ades...
Rindu ke??
Xtau nk ckp...but dia satu2nya insan yg rapat dgn aku sekarang...
Satu2nya hamba Allah yg kuat bebel...
Satu2nya sahabat n abg yg xpernah mengeluh lg setakat ni...
Yg sentiasa ada...walaupun kadang2 xde...hahaha...
Aku je yg duk uji kesabarannya...
Aku je yg degil...duk cari pasal...
Hahaha
Dia bkn kekasih aku...
Dia bkn buah ati aku...
Dia hanyalah org luar yg datang secara tiba2..
Dia sgt memahami aku...aku anggap dia abg...xlebey dr tu...
Rasa syg yg ada ni hanyalah rasa syg seorang adik terhadap abgnya...

Ramai yg salah anggap...
Ramai yg kata aku awek dia...
Ramai yg kata aku scandal dia...
Tp aku bt bodo sudah...
Janji aku tau Jg batas2 pergaulan dengan dia...

Cuma aku ni susah nk dengar kata dia je...
Hahaha...
Berulang2 kali dia pesan...
Aku bt lg....
Ades...degil katanya...
Tp dlm ati risau gak...
Takut satu hari nanti ada org putus asa dgn aku...
Takut satu ari nanti aku akan kehilangan lg...
Huhuhu...
Xnk r hilang...stay with me...

About Jodoh??
Hanya mampu berdoa dan berdoa...
Moga satu hari nanti aku dipertemukan dgn jodoh yg baik2..yg sabar mcm abg ok gak..hahaha...

K la..nk siap g keja...dh Lwt...arini ada ocean 3 ketul...ades...

No comments:

Post a Comment