Saturday, February 14, 2015

Rindu

Aku rindu sangat...
pada insan ini...
Yg ada dgn aku pada waktu aku jatuh terduduk...
Dialah satu2nya insan yg kenalkan aku erti kehidupan...

Dulu...dia sentiasa ada untuk aku...
Xpernah sesekali pun dia menidakkan permintaan aku...
Dia punca aku untuk terus berdiri...
Dia pendokong semangat aku satu ketika dlu...

Aku rindu dia..
Aku sayang dia..
Tapi sekarang...

Dia manusia yg paling byk bersabar dengan kerenah aku...
Dia manusia yg paling berlemah lembut dgn aku...

Tapi aku..
Membuatkan dia kecewa...

Akak...di mana akak?
Adik tau akak terlalu kecewa dgn adik...
Adik tau abg azwan x izinkan kita berhubung lg...
Adik rindukan akak..sangat...
Pada bahu siapa adik boleh berpaut...
Pelukan hangat siapa yg adik boleh tagih...

Walau di mana akak berada..
Adik sentiasa doakan akak...
Doakan kebahagiaan akak dgn abg azwan...
Doakan kesejahteraan akak dan family...
Adik doakan...suatu hari nanti kita bisa bertemu lagi..

Rindu ini xpernah hilang..
Kerana kasih sayang itu masih wujud...

No comments:

Post a Comment