Friday, February 6, 2015

...

Arini...
Busday abah....
Seorang lelaki yg tegas....
Seorang lelaki yg penyayang...
Seorang lelaki yg x pernah putus asa...
Seorang lelaki yg kuat...
Seorang lelaki yg tabah....

Abah...
Tegas dlm mendidik anak2nya...
Penyayang pada familynya...
Yg xpernah putus asa...tabah dan kuat...

Dulu...masa arwah ma sakit...beliau tidak pernah mengeluh...malah tabah dan sabar...x pernah mengeluarkan air mata..sehinggalah sebelum jasad ma di tutup rapi...

Abah..
Pemergianmu bukan aku tidak redha...tp aku masih lagi tidak kuat untuk berdiri dengan sendiri...
Aku masih lemah dalam menghadapi liku2 hidup...
Aku masih perlukan dirimu abah...

Abah...
Air mata rindu masih mengalir..
Menemani lena malamku...
Aku tidak mampu menjadi anak yg terbaik...sepertimana dirimu inginkan...tapi aku cuba...

Abah...
Aku xmampu membalas jasa2 mu...
Aku xmampu hidup tanpamu disisi...

Abah...
Aku hanya mampu berdoa...
Berdoa untuk dirimu disana...
Semoga dirimu damai disana bersama ma...

Harini jugak besday angah...hepi besday angah...
Diri ini x mampu nk menulis lg...

No comments:

Post a Comment