Thursday, February 19, 2015

..

Salam...

Sambungan kpd kisah smlm...
Org kata jgn dilayan sgt perasaan itu....
Org kata jgn diikutkan sgt rasa hati..
Takut2 satu ari nanti diri ini yg merana...
Takut2 satu ari nanti diri ini x mampu berdiri lg...

Alah bisa tegal biasa...

How to buat bodoh??
Sedangkan perkara itu yg slalu mengusik jiwa...
How to ignore that thing??
Sedangkan fikiran x pernah berhenti berfikir...

Madi...
Mana pergi madihah farhana yg dlu??
Yang tabah...
Yang kuat...
Yang x pernah bergantung pada sesiapa...
Yang x pernah menangis...
Yang cekal...
Yang aci redah je...
Yang x kesah buat satu benda sorang2...

Der....
Dlu aku kuat sbb aku ada something yg buatkan aku kuat...sekarang something tu dh xde...aku terikat dengan janji...aku x ley mungkiri janji lagi...ckuplah dulu aku x pgg janji aku...

Madi...
Kalau dulu ko boleh je xpgg janji...
Apa de hal dgn janji2 tu...
Asal kali ni ko dh laen??

Bro...
Setiap manusia ada hati,perasaan,keinginan...
Aku nk berubah...
Jadi anak yang baek...walaupun mak ayah aku dh xde...walaupun aku x dpt berbakti semasa hayat mereka...tp sekurang2nya aku berbakti utk mereka disana...
Aku nk jd adik yg mendengar kata...menjaga maruah keluarga..adik yg terbaik...kakak yg sporting...menjadi hamba Allah yg taat...
Menjadi sahabat,teman,kwn kpd mereka yg memerlukan...

Madi..
Kwn? Mana pergi kwn2 ko..yg kenal 7 tahun pun boleh pergi macam tu je...ni kan yg bru kenal beberapa bulan..dr dlu sampai sekarang...xpernah ada yg setia disisi ko..

Der..
Salahkah aku nk berubah?
Salahkah aku mencari diri?
Aku tau org disekeliling aku xkn kekal lama...
Xkan setia disisi aku...
Aku tau aku akan kehilangan lagi..
Aku tau semua tu akn berlaku lg...
Tp please...
Berikan aku peluang...
Berikan aku masa...
Tunjukkan aku jalan...
Tunjukkan aku cara...
Pimpinlah aku...
Bantu aku untuk berdiri...
Tolonglah...untuk kali ni je...please stay with me..

No comments:

Post a Comment