Friday, February 27, 2015

Bosan+ngantuk+sedey+sakit=??

Assalamualaikum...

Bosan...
Sbb xde keja kt opis..xmencabar langsung keja sekarang...hahaha...
Tp ok la dr keja dlu...kena jadi kuat dan tabah...shipment kurang...jd kerja pun kurang la...huhuhu...
Kerja kurang, duit pun kurang la...
Hahaha...tp bosan giler arini...

Ngantuk...
Akhir2 ni mata susah nk lelap...pejam kan main...tp x tdo2...byk benda yg bermain dlm fikiran...
Fikir masa depan katanya....
Fikir pasal loan umah...yg masih x setel2...huhuhuhu...
Fikir jodoh...hahaha...
Jodoh? Ntah la...aku pun xtau...susah nk kata....siapa x cemburu tgk kengkawan bahagia...sape x cemburu beb...dah la aku ni duk sorang2 kt umah...sunyi beb...org kata aku perlukan teman, celah mana nk cari...hahaha....xtau la...ada ke org yg boleh terima aku?aku dh la byk kekurangan...x cun spt org laen...sape lah aku ni kt pandangan mata org...hahahaha...

Sedey...
Kenapa sedey? Hahaha....berlakon kuat, tp hati menangis...
Berlakon tabah tapi dalaman rapuh..
Rindu pada mereka yg dh xde...
Rindu sgt2...mana boleh dicari kekuatan untuk menutupi kesedihan ini...
Rindu itu hadir sbb kasih sayang itu masih wujud...

Sakit...
Cari penyakit katanya...
Penghujung bln 3....mohon dipermudahkan...

Aku...
Tak sekuat dulu...
Tak seteguh karang di lautan..
Tak setabah masa lampau...
Ketawa dalam tangisan....

Janji...
Akujanji dh termeterai...
Dah tercatat dalam diari hidup...
Tp hati ini masih lg rapuh untuk berpegang pada tali janji...
Please bantu diri ini berdiri kembali...

No comments:

Post a Comment