Wednesday, February 11, 2015

Bosan

Akhir2 ni tiada kerja di opis...buatkan aku rindu pada kesibukan yg lalu...Knpe mcm tu...sbb dgn busy aku boleh leka...aku boleh lupa pd kerunsingan hati dan jiwa...

Bila tiada apa2 nk bt ni...buatkan jiwa ini merintih sayu....memberontak mungkin...

Love ur job...not ur company...
Hahaha...pepatah baru katanya...
Cuba untuk happy dgn life sekarang....tp xtau celah mana nk cari kebahagiaan dan kegembiraan itu..

Anyway...jujur...jujur disini...aku sunyi....
Tiada kata yg mampu diluahkan...
Pada siapa aku boleh pinjam kekuatan itu...
Aku dh mcm hilang semangat...

Tapi aku lupa...
DIA sentiasa ada dgn kita...kita je selalu lupakan dia...
Ya Allah...
Aku selalu lupa diri..
Aku selalu tersasar dr jalanMu...
Tetapkanlah hatiku...
Tambahkanlah imanku...
Kuatkanlah jiwa ini...
Hadirkanlah seorang imam yg mampu membimbing aku ke syurgaMu

Aku mahu berubah...

No comments:

Post a Comment