Tuesday, February 10, 2015

Hati kering

Selamba...update blog time keja...hahaha...nampak sgt xde keja..
Keja dh setel la...bukan ngulor...ades...

Berbalik pd tajuk...
Ramai org kata aku ni manusia berhati kering...maen redah je...x tgk kiri kanan dah...
Hahaha..ye ke aku hati kering???

Orang kata aku hati kering sbb aku ride g keja...cam x logik je...

Tapi bg aku..aku mmg hati kering...
Bila aku nk sesuatu benda...aku akan pastikan aku dpt...hahaha...

Umur 23..aku dh merantau keluar dr tgnu...berbekalkan sekeping sijil x laku...
Umur 25 aku nekad beli kereta...dlm family,aku paling muda pakai kereta...dan dalam family gak...aku satu2nya g keja naek motor..hahaha...cekal giler..ulang alik klang-pj ari2...xcdnt jgn kata r..
Dan pada umur 27 ni...aku nekad memiliki rumah...biar apa pun terjadi...aku xkn patah balik...hahaha...n aku akn buktikan aku mampu berdiri atas kaki sendiri...

Keringnya hati aku...

Tp dgn org2 yg aku sayang...
Hati aku rapuh bak biskut...
Senang citer...hati tisu...hahaha...
K bye

No comments:

Post a Comment