Wednesday, February 18, 2015

Sunyi

Salam...

Baru pulang dr shah alam...antar kakak ipar balik bercuti...sempena raya cina...

Aku??
Masih setia disini...
Keseorangan...
Hanya bunyi cengkerik menemani malamku...
Hanya selimut usang membaluti diri ini...
Demam lg...
Panas dalam gamaknya...

Hujan lebat membasahi bumi sejak petang td...
Seakan2 memahami resah hati ini...
Seakan2 mengerti gelodak jiwa ini...

Sunyi...
Lonely...
Itulah aku...
Dari dulu...sampai sekarang...

Pada bahu siapakah untuk aku bersandar...
Pada pelukan siapakah untuk aku tumpang tangis...

Cemburu...
Pergi la jauh2...biarkan aku sendiri disini...
Membawa diri...
Mengubat luka...
Pergi lah....

Sampai bila aku dibayangi sejarah silam...
Sampai bila aku harus begini...
Keseorangan mencari jalan pulang...
Siapa yg akan setia menemani diri ini...

Entah lah....aku sunyi...aku perlukan teman...

Huhuhu...

No comments:

Post a Comment