Saturday, February 28, 2015

Demam lagi

Salam...

Semalam..tetiba suhu naek mendadak...x dpt tdo...
Cool fever tukar selang 2 jam...
Nasib bekalan ubat byk...kalau x celah mana nk cari klinik tgh2 pg buta...nk drive ke spital mmg x la...

Bila sakit rindu kt arwah ma...huhuhu...kenangan masa kecik terimbau balik...bila aku sakit dia pasti akan duk sebelah aku...
Ok...sila padam kenangan itu..

Hahaha...time2 sakit ni la rasa kn bagus ada housemate....hahaha...

Tp lg bagus duk sowang...xyah pening2...kul 5 lbey baru ley pejamkan mata selepas struggle katanya...betul la...antibodi aku makin lemah...huhuhu....
Kul 7 dh bangun...tdo pon x lena...keja2...

Aku xkan susahkan sesiapa...
Selagi aku mampu...aku buat sendiri
Selagi aku bernafas...aku akan berdiri atas kaki sendiri...

No comments:

Post a Comment